Lakovna

K lakování a opravám používáme celý sortiment auto laků a ostatních produktů firmy LECHLER.

Rozstřik
U náročnějších barev je k dosažení optimálního efektu věrohodnosti odstínu dobré provést takzvaný rozstřik. Ten se provede nanesením vrstvy barvy a laku okolních dílů. Takto provedený přechod je pak vizuálně nepostřehnutelný. Zároveň se jedná o technologicky správný postup opravy doporučený výrobcem.

Stálost barev
Námi lakované díly nemění barvu ani odstín. Vždy dodržujeme předepsaný technologický postup. Díku tomu můžeme zaručit dlouhodobou barevnou stálost.

Kvalita
Kvalita lakýrnických postupů i materiálů (barev), které se na trhu nabízejí, je hodně rozmanitá. Lakovny často stojí před problémem, jestli dělat levně a méně kvalitně, nebo naopak. My se snažíme o kompromis. Naše ceny lakování jsou konkurenceschopné, aniž bychom slevovali z kvality provedené práce.

Postup lakování
Před samotným lakováním se musí díl nejprve demontovat z vozu a vystrojit od součástek, které se lakovat nebudou. To mohou být různé lišty, držáky, skla atd. Následně provedeme vybroušení a vyrovnání dílu, jeho tmelení do úplné roviny a opětovné broušení. Pokračujeme nanesením plniče, který se dává pod barvu nebo metalízu. Jako poslední se nanáší bezbarvý lak.

Údržba laku
Nově nalakované díly doporučujeme minimálně měsíc mechanicky příliš nenamáhat. Nevhodné je používání myčky, leštění atd.

Rozleštění staršího laku
Pokud je lak dílu jen mírně poškozený nebo jen zašlý stářím či častým používáním myčky, může k jeho opravě stačit rozleštění. To doporučujeme například u škrábanců a mírných odřenin. Tato metoda je použitelná pouze v případě, že poškození laku není hloubkové. Po finanční stránce je ovšem nejvýhodnější a nejrychlejší.